Econvice
Leverancier van

Belangstelling?
 
Indien uw belangstelling is gewekt, kunnen wij het volgende voor u regelen en / of uitvoeren;
 
De heer J. Ruiter komt persoonlijk langs voor een adviserend gesprek;
 
Luchtverwarming is een verwarmingssysteem waar veel kennis voor nodig is om een goed leefcomfort te garanderen, vooral woningen met de wat oudere installaties die intussen al een 2e of 3e bewoner hebben meegemaakt.
 
Bij deze installaties is er door de jaren heen veel gewijzigd, roosters versteld, en ontregeld of kasten of meubels op roosters geplaatst, uitbreidingen aan de installaties die soms door bewoners zelf zijn uitgevoerd, zoals van dat verwarmingsrooster kunnen wij zelf ook wel verlengen of omleggen? maar wordt hierdoor ook het luchtverwarmingssysteem ontregeld, want hoe zit het met de luchtverplaatsing, is de roosterafstelling ook gewijzigd, de bovenverdieping wordt niet meer gebruikt, de kinderen zijn intussen het huis uit en heeft de roosters op de verdieping dichtgezet, maar kan dat wel?, klachten over tocht, meest voorkomende gebreken zijn het ontbreken van retourroosters van woonkamer naar hal,  enz.., enz.. al dit soort problemen en vragen komen naar voren en wilt u een antwoord op.
 
Als u bovenstaande problemen herkent dan is er vaak meer aan de hand,  u stelt deze vragen jaarlijks wel aan de onderhoudsmonteur, maar kan deze het juiste probleem voor u oplossen of wordt door de aktie van de onderhoudsmonteur het probleem alleen maar groter.
Een onderhoudsmonteur houd zich alleen bezig met het schoonmaken van de luchtverwarmer zoals het schoonmaken en controleren van brander, ventilator en filters en controleert de veiligheidsaspecten van de ketel en dan houd het vaak op.
De onderhoudsmonteur verstaat zijn vak en voert het onderhoud doorgaans goed uit. Maar voor het inregelen en afstellen is er echt deskundigheid benodigd.
 
Namens EconVice Nederland kan Johan Ruiter als adviseur u door al uw vragen heen te loodsen en kan een betrouwbaar advies aan u afgeven.
 
Onderstaand heb ik voor u diverse belangrijke punten op een rijtje gezet.
 

Wat kan EconVice voor uw betekenen: 
  1. Uw problemen met uw luchtverwarmingsinstallatie worden doorgenomen en er volgt een deskundig onderzoek naar eventuele defecten en klachten.
  2. Veelal wordt er door de adviseur tijdens zijn bezoek al veel van die kleine problemen opgelost.
  3. De adviseur probeert gemiddeld binnen een tijdsduur van 2 uren u zoveel mogelijk duidelijk te maken.
  4. De luchtverwarmingsinstallatie wordt geïnspecteerd.
  5. U krijgt volledige uitleg over de installatie.
  6. Al u vragen kunnen zo ver als mogelijk worden beantwoord.
  7. Er wordt tijdens het bezoek meteen temperatuur metingen gedaan in de installatie, delta T wordt gemeten en de uitblaastemperaturen in de luchtkast en de uitblaasroosters worden gecontroleerd, ook worden de temperaturen van alle woonvertrekken van de gehele woning gemeten om een goed beeld te krijgen over de installatie en de bouwconstructie van de woning.
  8. Indien er een installatie tekening aanwezig is wordt deze met u doorgenomen.
  9. Binnen twee dagen na het bezoek krijgt u een volledig onderzoek rapport van uw installatie voldaan eventuele aanpassingen, ook krijgt u een overzicht van eventuele te maken kosten.
  10. Indien uw luchtverwarmer vervanging aan toe is, krijgt u ook een volledige aanbieding (offerte) voor vervanging.   
Toe aan een nieuwe luchtverwarmer, maar dan; 
  1. Bij wie kan ik terecht voor vervanging luchtverwarmer?
  2. Kan elke installateur dit uitvoeren?
  3. Krijg ik het juiste advies?
  4. Ga ik voor de goedkoopste prijs, en weet niet van de installatie naar behoren is afgesteld, Waardoor ik in de komende jaren het prijsverschil aan gasverbruik weer kwijt ben?.
  5. Ik heb ook een geiser en/of een boiler hangen, kan dit ook gecombineerd worden?.
  6. Ik wil straks ook uitbreiden van wordt kan daar ook rekening mee worden gehouden bij aanschaf nieuwe luchtverwarmer?
  7. Kan er ook koeling op de installatie en wat kost dat dan?
  8. Ik wil luchtverwarming met vloerverwarming combineren kan dat?
  9. Ik heb net een huis gekocht met luchtverwarming en wil de indeling aanpassen kan dat om de verwarming?
  10. Kortom vele vragen over een luchtverwarmingsinstallatie komen aan de orde! 
Offerte nodig? 
  1. Wij komen kosteloos bij u langs voor een vrijblijvende offerte.
  2. Johan Ruiter komt indien u opdracht verstrekt zelf bij u de luchtverwarmer(s) vervangen "zo houden wij de lijntjes kort" en u bent verzekerd van een perfecte gemonteerde installatie.
  3. Luchtverwarming is vrij specialistisch werk, waar niet elk installatie- of loodgieterbedrijf zijn ervaring in heeft, waardoor er ook diverse negatieve geluiden in de markt zijn ontstaan dat luchtverwarming duur in het verbruik is, tocht, onbehaaglijk etc, etc. Ga alleen met een ervaren bedrijf in zee is onze raad in deze.
  4. Wij kunnen ook het onderhoud voor u regelen.
  5. Wij hebben intussen 40 jaar ervaring opgebouwd en kennen alle in & outs.
  6. Een goed en gedegen advies kan u nu, maar zeker voor de toekomst veel geld besparen!
Wat zijn de kosten?  
 
Voor advieswerk betaald u mij €. 75,00 inclusief 21% BTW per uur. De standaard voorrijkosten bedragen €. 75,00 inclusief 21% BTW  (tot 100 km vanuit Joure/Heerenveen )  buiten deze afstand betaald u €. 0,70 per gereden km. over het standaard  tarief. Deze kosten kunt u overigens redelijk snel terug verdienen, door veelal kleine ingrepen die u zelf kunt uitvoeren en door een deskundig advies, zoals de manier van stookgedrag en installatie handelingen die bij luchtverwarming benodigd zijn.
 
Johan Ruiter is oud installateur van Brink Climate Systems (1977-2006) en heeft in 2005 zijn luchttechnisch installatiebedrijf verkocht en is sinds 2007 zich meer op de klant persoonlijk gaan richten en vanuit EconVice Nederland zijn kennis met u wil delen voor een goede en betrouwbare installatie waardoor u jaren lang kunt gaan genieten van wat luchtverwarming u aan comfort bied.
 
Neem vandaag nog contact met J. Ruiter op en maak een afspraak voor advies aan uw bestaand luchtverwarmings-systeem.
 

Telefoon: 0513  677713 ik ben veel onderweg bij klanten die reeds gebruik maken van mijn diensten.
Bij geen opname telefoon krijgt u de telefoondienst en kunt u via
www.voicemaildienst.nl uw vraag aan mij kwijt.
 
Met vriendelijke groet,
 
Johan Ruiter
uw adviseur
 

Terug <<<<<<<<<